.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحلیل های اصلاح طلبان و اصولگرایان درباره کشته شدن خواهر زاده میرحسین

در حالی که سردار رادان ، اعلام داشته که از چهار کشته درگیری های روز عاشورا در تهران ، تنها یک نفرشان به ضرب گلوله کشته شده است ، سایت های نزدیک به اصلاح طلبان خبر می دهند که آن یک نفر ، خواهر زاده میرحسین موسوی است که سیدعلی حبیبی موسوی نام دارد.

آن طور که منابع اصلاح طلب خبر داده اند وی از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پلیس تاکید می کند که نیروهایش در حوادث یکشنبه تهران ، سلاح گرم نداشته اند و فقط از ابزارهای ضدآشوب مانند گاز اشک اور استفاده کرده است و لذا کشته شدن یک نفر با گلوله را مشکوک دانسته است.

در تبیین این تحلیل نیز سایت اصولگرای رجانیوز ، عنوان داشت که خواهر زاده موسوی توسط تیم های ترور هدف قرار گرفته و کشته شده است تا مبادا موسوی از ادامه اعتراضاتش منصرف شود.

این سایت همچنین مدعی استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این حادثه شد و نوشت: نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و کمیاب از گلوله وسلاح مخصوص تیم های ترور است.

همچنین در حالی که سردار رادان ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی اعلام داشته است که مسوولان در حال پیگیری و جست و جوی عاملان قتل قربانیان حوادث عاشورا در تهراه هستند ، این سایت ، مدعی شد که ضارب دو تن از جانباختگان دستگیر شده است.

پیشتر نیز مسوولان ، کشته شدن ندا آقا سلطان را محصول توطئه بیگانگان دانسته بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.